The Blue Factor
Sluiten

e-Matcher, hét platform voor de flexbranche, maakt dienstverlening compleet met factoring!

Als uitzendorganisatie heb je te maken met veel administratieve taken zoals het aanmaken van contracten en het verwerken van de juiste urendeclaraties. Het kan ook voorkomen dat deze gegevens uit verschillende applicatie komen zodat deze data handmatig moet worden ingevoerd voor verwerking van de verloning en facturatie. E- Matcher neemt routinewerk over van jouw mensen en minimaliseert de kosten van je backoffice, telefonie, drukwerk en IT hardware. Je verloningen worden door de geautomatiseerde processen van e-Matcher snel inzichtelijk. Daarbij levert de verminderde hoeveelheid administratief werk meer tijd en energie op voor sales!

e-Matcher is een datagedreven softwareplatform voor bedrijven in de flexbranche dat zorgt dat bijna alle administratieve processen volledig geautomatiseerd worden uitgevoerd. De focus van uitzenders en detacheerders kan daardoor maximaal ingezet worden op het snel matchen van de juiste kandidaten met de beschikbare vacatures. De hogere kwaliteit van matches zorgt tevens voor verbetering van dienstverlening voor de bedrijven in de flexbranche.

Met de verrassend slimme oplossing e-Matcher heb je een volledige front- , mid- en backoffice oplossing voor jouw uitzendbureau, met onder andere:

  • Processysteem met focus op de commercie en het borgen van de interne beheersing
  • Optimaal klantbeheer (CRM)
  • De intercedent volledig gefaciliteerd
  • Geautomatiseerde backoffice
  • Volledig geautomatiseerde afhandeling van urendeclaraties (week, 4-weken, maand, vast!)
  • In alle talen beschikbaar
  • Volledig in overeenstemming met wet- en regelgeving (WAADI, AVG, WAB, NEN 4400-01)
  • Gebruiker heeft binnen één dashboard toegang tot Google producten, Jobdigger, ID checker via Keesing, kredietchecker via Graydon, VoIP telefonie via Terberg enz.

e-Matcher is de enige Nederlandse oplossing voor de flexbranche die het mogelijk maakt om u als bemiddelaar van flexibele arbeid de controle te geven over het gehele proces.

Voorbeelden hiervan zijn:

  • (automatisch) matchen van kandidaten
  • (automatisch) genereren van uitleen- en inleenovereenkomsten rekening houdend met met prijsafspraken en geldende inlenersbeloning en controle op authenticiteit van ID-bewijzen
  • Data gedreven actielijsten met prioriteitsbepalingen en ranking van klanten en kandidaten
  • Commercieel inzicht en transparantie in de werkdruk op uw medewerkers en/of vestigingen.
  • 40% minder tijd kwijt aan administratie, verdubbeling van de commerciële tijd!
  • Vanuit de opdrachtgeverskant beschikt uw intermediair over een krachtige CRM functionaliteit, zodat de vrijgekomen salestijd ook op een juiste manier besteed kan worden.

Factoring

e-Matcher heeft er voor gekozen om de dienstverlening compleet te maken met factoring! Zo krijgen klanten de mogelijkheid om hun verkoopfacturen dírect uitbetaald te krijgen. Niet alleen een volledig geautomatiseerd proces dus, maar ook nog eens nooit meer openstaande facturen. Iedere factuur is cash! Daarnaast zijn de facturen verzekerd tegen wanbetaling en faillissement van de opdrachtgever. Je hebt als ondernemer na het versturen van de factuur nergens meer omkijken naar. Dat noemen wij écht ‘volledig ontzorgen’!

Meer weten over e-Matcher? Bel of mail gerust met Esther IJsselstijn (e.ijsselstijn@e-matcher.com of +31 (0) 85 105 1154)!